måndag 8 september 2008

Surra med Siri – Bakom kulisserna


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jacob!

Jag kan inte fa den lilla filmsnutten att spela, varken denna eller skratt festen...Varfor? Ar det en apple product?

Aunt Christina

Jakob sa...

Heeej!

Det beror nog på att du inte har flash-plugin. Ladda ner här:

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Anonym sa...

Jacob!

Tack for tipset...Min jobbar PC ar en gammal HARV!! Skulle fatt ny detta aret, men "budget cuts" hagrar! Sa det blir nog ingen ny PC detta aret heller, SUCKS!
Jag har slitit ut bokstaverna pa mitt tangentbord (svart) sa jag har nu suttit och fyllt i med Tippex (whiteout) for att kunna ha A,S,D,N & M. Trivia: Visste inte att de bokstaverna var de mest anvanda?

Anyho; Jag har nu sett filmsnuttarna pa min laptop hemma...KUL, Siri Rocks!

Faster Christina

Axel sa...

Dom är himla roliga och gulliga dom här sirifilmerna. Gör gärna fler.

/återkommande besökare