söndag 9 mars 2008

Bostadsbyte genomfört!


Bytte lägenhet med Berit. Rakt av ba. Kan inte låta bli att tänka på att någon annan bott här.

När jag fick en hang-up på frys-bild-funktionen på TV:n och inte kunde sluta frysa bilden gång på gång i hopp om att nästa bild blir ÄNNU coolare, tänkte jag; Så här satt bergis Berit varje kväll och hade hang-up på frys-bild-funktionen på TV:n och inte kunde sluta frysa bilden gång på gång i hopp om att nästa bild blir ÄNNU coolare.

När jag rakade mig, tänkte jag; Framför den här spegeln brukade Berit också stå och raka sig.

När jag utanför porten sprang på en kille som jag jobbat med på ett projekt – vi blev typ ovänner – och jag låtsades som att jag inte såg han, tänkte jag; Lätt att Berit också sprungit på en kille som hon jobbat med på ett projekt – de blev typ ovänner – och hon låtsades som att hon inte såg han.

Undrar om Berit också tänker i dom här banorna i Mittstims gamla lägenhet?

Inga kommentarer: