
Att det var Mittstim som myntade uttrycket "Frukt är godis".
(2003 tog jag dock tillbaka det hela när jag insåg att det mer var en läcker formulering än en sanning)
Igår hade jag möte med den där formgivaren som ska "shejpa upp Mittstim", som han själv uttryckte det. När vi satt och diskuterade så hände det där som ofta händer när jag samtalar med personer ansikte mot ansikte. Han drunknade i mina ögon. Han frågade om han kan få "smeka upp lite design på mina ögon". "Ja, visst. Är det så du känner så självklart ska du göra någonting av det" svarade jag med en inspirerande stämma.












